‘Laat je poesje knippen voor ze begint te wippen’ was de veelbesproken sensibiliseringsactie om baasjes aan te zetten om hun kat te laten steriliseren. Nu wil GAIA ook de beleidsmakers aanspreken. Volgens een recente enquête van Ipsos steriliseren sommige baasjes hun kat immers niet, omdat ze het te duur vinden. Een simpele oplossing hiervoor is de BTW op deze ingreep van 21% naar 6% te brengen. Dit kost de overheid weinig en bespaart heel wat kattenleed...
Bowling bedacht een advertentie waar de groei van de kattenpopulatie op de bekende COVID19-curve wordt weergegeven, want ook deze onrustwekkende stijging verdient de aandacht van onze politici. De advertentie is verschenen in de nationale kranten (Nederlands, Frans en Duits).
Credits
Adverteerder: Gaia
Contactpersoon: Ann Degreef
Agency: Bowling Brands
- Creatief directeur: Christophe Ghewy
- Strategie: Gwenn Nevelsteen
- Copy: Paul Wauters
- Project management: Lotte Van Heddegem
- Design: Loriene Lemmens
Media: Zenith media
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]