Op het tandvlees met Grey


Parodontax voert campagne op basis van een onderzoek dat het bij iVox bestelde over tandvleesirritaties. Uit het onderzoek moet blijken dat het probleem in kwestie zwaar onderschat wordt. Niet minder dan 58% der Belgen kampt volgens iVox "min of meer regelmatig" met tandvleesirritaties! Slim borstelen helpt, maar de producten van Parodontax - hoe kan het ook anders - natuurlijk ook. Grey Brussel bedacht een televisiespot om alles hard te maken.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]


