Op het tandvlees met Grey

Parodontax voert campagne op basis van een onderzoek dat het bij iVox bestelde over tandvleesirritaties. Uit het onderzoek moet blijken dat het probleem in kwestie zwaar onderschat wordt. Niet minder dan 58% der Belgen kampt volgens iVox "min of meer regelmatig" met tandvleesirritaties! Slim borstelen helpt, maar de producten van Parodontax - hoe kan het ook anders - natuurlijk ook. Grey Brussel bedacht een televisiespot om alles hard te maken.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]