Op vlucht voor buffers

Del Campo Saatchi Buenos Aires pakt uit met een spot voor de smartphone BGH Joy, waarin het de alom gekende frustraties over buffering uitspeelt. De spot voert rechts op het scherm een serie protagonisten op die op de vlucht zijn voor onmiddellijke bedreigingen rechts op het scherm – zoals een trein, een rugbyteam en een zwerm nijdige wespen. Vervolgens zoomt de camera uit om te tonen hoe een video klaar staat om bekeken te worden ... terwijl deze tergend traag aan het bufferen is. De spot sluit af met de boodschap “Downloading shouldn’t be a drama. Switch to a BGH 4G LTE smart phone.” De beelden onderstrepen de snelle buffertijden van de smartphone en spelen daarbij handig in op de gekende frustraties over buffering.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]