Op wie stemt u?

Marketer of the Year

Agenda / Communication / News

Marketer of the Year
Tien bollebozen zijn in de running voor de titel Marketer of the Year 2015. Tot 30 september telt uw stem mee. De kandidaten op een rij:
Nederlandstalige kandidaten: Matthias Kympers (Lidl), Anouk Lagae (Duvel Moortgat), Sabien Dejonckheere (Lotus Bakeries), Lies Eeckman (Alken Maes) en Tamara De Bruecker (De Lijn).
Franstalige kandidaten: Vincent Crabbé (RTBF), Olivier Debehogne (Keytrade Bank), Philippe Defacqz (Sofidel), Emmanuel Scheenaerts (Peugeot) en David Sempels (AB InBev).
Er is één winnaar per taalgroep, de verkiezing gebeurt via stemmen uit drie verschillende hoeken. 50% van de stemmen wordt bepaald door de jury van Marketer of the Year, 25% door de Master Marketers, die hun ervaring graag ten dienste stellen van STIMA en 25% door het grote publiek (leden van STIMA en lezers van Trends/Trends-Tendances). De uitslag wordt bekendgemaakt op 21 oktober.