Op zoek naar de beste winkelketen met Qrf

Qrf-detail

Awards / News / Retail

QrfQrf wordt de hoofdsponsor van de wedstrijd Retailer of the Year 2016. De prijs voor de beste Belgische winkelketen wordt sinds 2006 uitgereikt op basis van een onafhankelijk consumentenonderzoek. De zoektocht naar de opvolger van Bel&Bo, de winnaar van 2015, start in mei en loopt tot eind november. De categoriewinnaars worden op 22 september bekendgemaakt tijdens de RetailDetailDay. Daarna volgt de verkiezing van de overall winnaar van de wedstrijd. Ter herinnering: Qrf is een Belgische beursgenoteerde eigenaar en verhuurder van binnenstedelijk winkelvastgoed.Qrf logo

De fysieke winkel blijft het goed doen, ook na de opkomst van e-commerce. De Belgische retailers leveren dan ook constante inspanningen om hun aanbod te verbeteren en te vernieuwen. Qrf werd hoofdsponsor om die innovatie te ondersteunen. “Qrf investeert in stedelijke winkelpanden, onze retailhuurders in hun winkels en hun service," verklaart Anneleen Desmyter, CEO van Qrf. "Uiteindelijk zijn we natuurlijke partners in het aanbieden van een fantastische winkelervaring.”

De Retailer of the Year”-prijs wordt uitgereikt in negen Europese landen en in Rusland. ABN-AMRO is de hoofdsponsor van de Nederlandse editie. Het consumentenonderzoek door Q&A biedt inzicht in de laatste internationale en Europese trends op het vlak van retailservice, prijsniveau, vernieuwing, deskundigheid van personeel en assortiment. In 2015 namen in België meer dan 250.000 consumenten deel aan het onderzoek. “Door zijn grote reikwijdte biedt dit onderzoek een unieke kans om onze klanten, de retailers, en hun klanten nog beter te begrijpen en ons aanbod op hun wensen af te stemmen,” besluit Anneleen Desmyter.