Opel zet zijn nieuwe reeks bedrijfsvoertuigen in de kijker. Daarvoor werkten ze samen met LDV een nieuwe optie uit: gratis bestickering. Zo helpt Opel de Belgische ondernemer echt vooruit. De campagne speelt in op de absurde slogans die bedrijven soms gebruiken. Ze loopt via outdoor, radio en online. Op sosslogan.be gaat Opel op zoek naar een bedrijf dat echt een nieuwe slogan verdient. Een eenvoudige wedstrijd met als prijs een reclamebureau voor één dag en een slogan die echt blijft plakken...
Credits
Client: Opel
Contacts: Denis Mulders, Annick Geerts, Els Weyenberg
Agency: LDV United
Account: Tim Janssens
Account: Vincent Vandam
Account: Eva De Gendt
Head of account: Dimitri Mundorff
Digital producer: Nick Gorrebeeck
CD: Kristof Snels
Copy: Ine Verhaert
AD: Thomas Thysens
Design: Tunke Lauriks
Design: Jeffrey Uten
Digital production: Lunar Gravity
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]