Opel en LDV helpen uw zaak vooruit

Opel zet zijn nieuwe reeks bedrijfsvoertuigen in de kijker. Daarvoor werkten ze samen met LDV een nieuwe optie uit: gratis bestickering. Zo helpt Opel de Belgische ondernemer echt vooruit. De campagne speelt in op de absurde slogans die bedrijven soms gebruiken. Ze loopt via outdoor, radio en online. Op sosslogan.be gaat Opel op zoek naar een bedrijf dat echt een nieuwe slogan verdient. Een eenvoudige wedstrijd met als prijs een reclamebureau voor één dag en een slogan die echt blijft plakken...
Credits
Client: Opel
Contacts: Denis Mulders, Annick Geerts, Els Weyenberg
Agency: LDV United
Account: Tim Janssens
Account: Vincent Vandam
Account: Eva De Gendt
Head of account: Dimitri Mundorff
Digital producer: Nick Gorrebeeck
CD: Kristof Snels
Copy: Ine Verhaert
AD: Thomas Thysens
Design: Tunke Lauriks
Design: Jeffrey Uten
Digital production: Lunar Gravity
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]