Opel en LDV United weten wat u niet wilt

Opel-Astra-Autosalon-2016

Crea / News

Opel-Astra-Autosalon-2016

Tijdens het Autosalon 2016 zette Opel naast zijn scherpe saloncondities ook zijn vernieuwende technologie in de schijnwerpers. Want saloncondities - die nog een tijdje na het Salon doorlopen - zijn mooi meegenomen, maar daarmee bent u de volgende jaren weinig geholpen op de baan. Zo pakt het Duitse merk uit met OnStar. Een intelligent systeem waardoor u steeds verbonden bent met uw wagen. U kunt ten allen tijde een persoonlijke assistent raadplegen met één druk op de knop. En bij een ongeval zendt OnStar automatisch een signaal naar de hulpdiensten. U kunt uw wagen zelfs vanop afstand traceren en stilleggen bij diefstal via uw smartphone.

OnStar kan uw leven – niet enkel op de weg - dus een stuk aangenamer en veiliger maken. En dat is precies wat LDV United met een nieuwe radiocampagne duidelijk wil maken. Zo kunnen we allemaal de slimste keuze maken in een periode waarin de sensationele saloncondities ons om de oren vliegen. Want het laatste wat u wilt, is uw droomdate in duigen zien vallen omdat u uw wagen niet terugvindt op de parking. Neen, dat wil u niet meemaken.

 

CREDITS:

Client : Opel Belgium

Contacts : Denis Mulders, Annick Geerts

Agency : LDV United

Managing Director: Petra De Roos

Account: Margit Vervecken

Creative Director : Kristof Snels

Creation : Dennis Vandewalle, Dries De bruyn

Strategy: Kristof Janssens

Production: Cobra Radio Brewery