Een van de grote internationale succesverhalen in de mediawereld is dat van Time Out. In 1968 leende student Tony Elliott tijdens een zomervakantie 70 pond van een tante om aan zijn keukentafel Time Out uit de grond te stampen, met informatie over vrijetijdsbesteding in Londen. Het magazine stond voor een heel nieuw manier van citymarketing. Het magazine is intussen is meer dan vijftig steden actief, via magazines maar ook online. Op 3 mei 2017 ontvangt Tony Elliott de prestigieuze onderscheiding Outstanding Contribution to British Media Awards tijdens de British Media Awards.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]