Oprichter Time Out krijgt British Media Award

Een van de grote internationale succesverhalen in de mediawereld is dat van Time Out. In 1968 leende student Tony Elliott tijdens een zomervakantie 70 pond van een tante om aan zijn keukentafel Time Out uit de grond te stampen, met informatie over vrijetijdsbesteding in Londen. Het magazine stond voor een heel nieuw manier van citymarketing. Het magazine is intussen is meer dan vijftig steden actief, via magazines maar ook online. Op 3 mei 2017 ontvangt Tony Elliott de prestigieuze onderscheiding Outstanding Contribution to British Media Awards tijdens de British Media Awards.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]