Een van de grote internationale succesverhalen in de mediawereld is dat van Time Out. In 1968 leende student Tony Elliott tijdens een zomervakantie 70 pond van een tante om aan zijn keukentafel Time Out uit de grond te stampen, met informatie over vrijetijdsbesteding in Londen. Het magazine stond voor een heel nieuw manier van citymarketing. Het magazine is intussen is meer dan vijftig steden actief, via magazines maar ook online. Op 3 mei 2017 ontvangt Tony Elliott de prestigieuze onderscheiding Outstanding Contribution to British Media Awards tijdens de British Media Awards.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]