Oproep aan creatieven: JCDecaux, Lijncom en Publifer bedanken ‘heroes’

Communication / News

Mensen die op straat zijn tijdens deze lockdown zijn vooral mensen die zich elke dag inzetten voor de burgers. En dat is niet enkel het zorgend personeel. Dagelijks zijn er duizenden vrijwilligers, apothekers, bakkers, beenhouwers, vuilnisophalers, chauffeurs, politieagenten enzovoort in de weer om in onze noden te voorzien.

JCDecaux, Lijncom en Publifer willen ook deze mensen onderweg naar hun job bedanken en stellen daarom hun digitale schermen ter beschikking van de reclamewereld tijdens de lockdown. Creatieven kunnen zo, zolang de lockdown maatregelen gelden, het beste van zichzelf geven via hun digital OOH.

Creatieve bureaus kunnen vrijblijvend een merkneutrale digitale animatie insturen waarmee ze een specifieke doelgroep bedanken. Uit alle inzendingen zullen de initiatiefnemers elke vrijdag van de lockdown twee inzendingen kiezen. Originaliteit in de keuze van de doelgroep en creativiteit in de digitale vormgeving zijn de criteria die bepalen of de inzending wordt weerhouden.

De week erop verschijnen de creaties op de digitale borden in de belangrijkste NMBS stations, Brusselse metro, Antwerpse premetro, Brussel en Luik. Deelnemen kan eenvoudig door de creaties voor donderdagavond te mailen naar heroes@doohmedia.be met duidelijke vermelding van de contactgegevens van het creatief bureau en de personen die erop gewerkt hebben.