Oproep SOS Kinderdorpen : Donate A Spot

Op 20 november, internationale dag van de rechten van het kind, lanceert SOS Kinderdorpen een nieuwe campagne : Geen enkel kind mag alleen opgroeien. Om deze zo massaal mogelijk te kunnen verspreiden stelt de organisatie het concept ‘Donate A Spot’ voor aan adverteerders. Het principe is simpel : merken die een campagne hebben ingepland in december, doneren een aantal spots van hun plan aan SOS Kinderdorpen. Om duidelijk te maken dat het om een donatie gaat, bedankt SOS Kinderdorpen het merk aan het begin van hun spot met de pancarte “Deze spot tonen we dankzij LOGO“. De volgende merken bevestigden al hun medewerking: Samsung, Telenet, Coca-Cola, KBC en Orange. Merken die interesse hebben, kunnen terecht bij tom.moons@sos-kinderdorpen.be
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]