Op 20 november, internationale dag van de rechten van het kind, lanceert SOS Kinderdorpen een nieuwe campagne : Geen enkel kind mag alleen opgroeien. Om deze zo massaal mogelijk te kunnen verspreiden stelt de organisatie het concept ‘Donate A Spot’ voor aan adverteerders. Het principe is simpel : merken die een campagne hebben ingepland in december, doneren een aantal spots van hun plan aan SOS Kinderdorpen. Om duidelijk te maken dat het om een donatie gaat, bedankt SOS Kinderdorpen het merk aan het begin van hun spot met de pancarte “Deze spot tonen we dankzij LOGO“. De volgende merken bevestigden al hun medewerking: Samsung, Telenet, Coca-Cola, KBC en Orange. Merken die interesse hebben, kunnen terecht bij tom.moons@sos-kinderdorpen.be
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]