Op 20 november, internationale dag van de rechten van het kind, lanceert SOS Kinderdorpen een nieuwe campagne : Geen enkel kind mag alleen opgroeien. Om deze zo massaal mogelijk te kunnen verspreiden stelt de organisatie het concept ‘Donate A Spot’ voor aan adverteerders. Het principe is simpel : merken die een campagne hebben ingepland in december, doneren een aantal spots van hun plan aan SOS Kinderdorpen. Om duidelijk te maken dat het om een donatie gaat, bedankt SOS Kinderdorpen het merk aan het begin van hun spot met de pancarte “Deze spot tonen we dankzij LOGO“. De volgende merken bevestigden al hun medewerking: Samsung, Telenet, Coca-Cola, KBC en Orange. Merken die interesse hebben, kunnen terecht bij tom.moons@sos-kinderdorpen.be
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]