Orange en Publicis Brussel hebben geen limieten meer

Crea / News

ORANGE_[6]Orange lanceert een nieuw abonnement: het eerste volledig onbeperkt mobiel abonnement in België. Sinds kort kunnen we dus niet enkel onbeperkt bellen en sms’en, maar ook zoveel mobiel surfen als we zelf willen. En zo’n grote lancering vraagt natuurlijk om een grootse campagne. Enter Publicis!
Orange is de eerste Belgische provider die wil dat we altijd “connected” moeten kunnen zijn om te streamen, te videocallen, mails te checken en op social media actief te zijn. En dat afhankelijk zijn van je datalimiet of van – godbetert – openbare WiFi-netwerken verleden tijd is. Gedaan dus met wachtwoorden vragen, onleesbare paswoorden ontcijferen of gewoon op een tergend langzaam openbaar netwerk terecht komen. Die bovendien constant uitvalt...
Openbare WiFi-netwerken en niet geconnecteerd zijn leiden tot frustratie, is het uitgangspunt van de nieuwe campagne: ‘de Wifi-frustraties’. Zowel in de film, geregisseerd door de beloftevolle Duitse regisseur Gabriel Borgetto, als in de radio zijn we getuige van hoe ongelofelijk saai of pijnlijk een situatie wordt als je niet online kan gaan. Want jij mist de wereld en de wereld mist jou. Een campagne die voor velen zeer herkenbaar zal zijn.

Credits
Client : Orange
Agency : Publicis Brussels
Client contact : Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Marie Treguier
Creative Team : Rom&John
Creative Directors : Kwint De Meyer & Willem De Wachter
NL copywriter: Maarten De Maayer
Strategy : Annemie Goegebuer, Loes Hendryckx
Account Team: Fréderic Sodermans, Filip Van Der Haegen
TV production company : Producteur Provocateur
Director : Gabriel Borgetto
Producers : Eric Daem, Thomas Landeloos
Editor : Hans Desmet
DOP : Anton Mertens
Agency TV producers : Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs
Sound production company : Prodigious
Music composition : Damien Gillard
Sound director : Tom Garcia
Sound engineer : Alain Guillaume
Agency radio producers : Saartje Goris, Monique Sampermans