Voor de lancering van het eerste mobiele abonnement met onbeperkte data in België pakken Orange en Publicis Brussel uit met een nieuwe campagne. Met een stevige portie humor toont ze de frustratie en verveling die de kop opsteekt wanneer we het zonder wifi moeten stellen.
De campagne is gebaseerd op een echte consumer insight en bestaat uit een televisiespot en drie radiospots. We horen en zien verschillende grappige situaties die zeker voor millennials nogal herkenbaar zijn: uren moeten wachten in een overvolle wachtzaal zonder iets om handen te hebben, op café gaan zonder te kunnen verleiden via Tinder of op restaurant gaan zonder een foto te kunnen posten van je bord. Deze situaties worden tot leven gewekt door het talent van componist Damien Gillard. De televisiespot is van de hand van productiehuis Producteur Provocateur en de Duitse regisseur Gabriel Borgetto.
Credits:
Client: Orange
Contacts: Isabelle Vanden Eede, Nathalie Moons, Marie Treguier
Agency: Publicis Brussels
CD: Kwint De Meyer
CD: Willem De Wachter
Creation: Rom&John
Copy Nl: Maarten De Maayer
Strategy: Annemie Goegebuer, Loes Hendryckx
Account Team: Fréderic Sodermans, Filip Van Der Haegen
Film Production Company: Producteur Provocateur
Director: Gabriel Borgetto
Producers: Eric Daem, Thomas Landeloos
Editor: Hans Desmet
DOP: Anton Mertens
TV Producers: Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs
Sound: Prodigious
Radio Production Company: Prodigious
Music Composition: Damien Gillard
Sound Director: Tom Garcia
Sound Engineer: Alain Guillaume
Radio Producers: Saartje Goris, Monique Sampermans