Orange, Publicis Groupe en Boson blijven thuis hun ding doen

Crea / News

De Spelen in Tokio 2020 gaan niet door, maar dat hield Orange niet tegen om gewoon thuis zijn eigen Spelen te organiseren. Van 16 april tot en met 26 april daagde de telecomoperator, samen met Publicis Groupe en Boson, alle thuisblijvers uit in de Home Games 2020. Geen discuswerpen of kogelstoten, maar 5 disciplines die je vlotjes in je living kon beoefenen. Zo kon je ook thuis je ding blijven doen! Elke challenge werd aangekondigd met een clipje waarin bekende gezichten uit de sportwereld de discipline voordoen. 

CREDITS

Campaign Name: Home Games 2020
Advertiser/Client: Orange
Product/Service: Telco
Date of First Appearance: 15/04/2020
Country: Belgium
Consumer Communication Manager: Nathalie Moons (Orange)

Campaign Managers: Oriane Saloum, Stéphanie Etienne, Marleen Van Spaendonk (Orange)
Creative Director: Koenraad Lefever (Publicis Groupe)

Content Director & co-Creative Director: Lode Vochten (Publicis Groupe)
Creation: Jannik Vinck, Maxime Van Parys, Jeroen Van Laethem (Publicis Groupe)

Strategic team: Berten Peremans, Jan Govaert (Publicis Groupe), Geerlinde Pevenage (Boson Content)

Account Director: Filip Van Der Haegen (Publicis Groupe)
Account team: Emily Olaerts, Marine Jonkers (Publicis Groupe), Michaël Van Royen (Boson Content)

Social team: Tom De Keukelaere (Publicis Groupe), Geerlinde Pevenage (Boson Content)

Design: Natacha De Nauw (Publicis Groupe)
Video production : Bart Callaerts (Publicis Groupe)
Sound production: Tom Garcia, Saartje Goris, Mathias Lewis (Publicis Groupe)