Orange Belgium en Orange Polska hebben nieuwe partners gevonden in Salesforce, wereldleider in CRM, en Vlocity, een IT-bedrijf gespecialiseerd in clouddiensten. Salesforce en Vlocity zullen Orange helpen om als bedrijf sneller wendbaar te worden en de time to market te verkorten door cloudgebaseerde oplossingen aan te bieden via de digitale en ondersteunde kanalen van Orange.
Het huidige digitale landschap indachtig is het belangrijk dat Orange zijn positie op de mobiele en convergente markt verder versterkt door zich op de klant te gaan focussen. Dankzij de samenwerking met Salesforce en Vlocity kan Orange de kwaliteit van zijn customer experience verder verbeteren door zijn klanten een sterke omnichannel ervaring aan te bieden. Daarenboven zullen de salesteams en channel partners van Orange nieuwe innovatieve producten en diensten slimmer kunnen verkopen, zodat ze de klant nog beter kunnen bedienen. Michaël Trabbia, CEO van Orange Belgium, legt uit: "Orange Belgium zet zijn digitale transformatie voort. Ons ordermanagement hebben we al op bepaalde niveaus aangepakt. Nu is de tijd gekomen om onze vaardigheden op het gebied van customer relationship management te versterken en onze digitale kanalen te uniformiseren. In dat opzicht besloten we met Vlocity en Salesforce in zee te gaan. Onze keuze viel op Salesforce en Vlocity omdat zij hun toegevoegde waarde op diverse fronten bewijzen; denk aan de snelheid van implementatie, een snellere time to market en een gestroomlijnde dienstverlening. Deze samenwerking zal ons effectief in staat stellen om onze customer journey verder te digitaliseren en nog relevanter te zijn voor onze klanten, die Orange Belgium in het hart van zijn strategie blijft dragen."