In een nieuwe campagne benadrukt Orange de kwaliteit van zijn netwerk en zijn supersnelle verbinding. Dat is het resultaat van jarenlange investeringen en de convergentie van vaste (connected TV, homeworking, gaming, ..) en mobiele (zowel buitenshuis- als thuis-)netwerken. De operator koos er altijd voor om de grote technische woorden te vermijden, en zet die lijn ook voort. Orange geeft de voorkeur aan 'slices of life' die iedereen aanspreken, zoals dit stukje uit leven van Manon. Elk gezin telt wel een kleurrijk en innemend persoon(tje), iemand die als een soort superlijm de boel bij elkaar houdt. Enter Supermanon: een klein meisje met een heerlijk teveel aan fantasie en energie. Ze beschikt ook over superkrachten, al is dat eerder de verdienste van haar familie en de superwifi van Orange.
In deze nieuwe campagne van Publicis Groupe Belgium voor Orange zien we hoe de hele familie betrokken wordt bij het spel van de kleine Supermanon. En dankzij de kwaliteit van de Orange-diensten, die voortdurend blijven evolueren, is dat echt kinderspel. Elk gezinslid kan rekenen op een ongeëvenaarde connectiviteit om Supermanon te verbazen. Zijzelf is er daardoor van overtuigd dat ze superkrachten heeft en tovert aan supersnelheden met alle geconnecteerde toestellen die het gezin rijk is. Alles staat op een originele soundtrack die even aanstekelijk klinkt als de grote hits die generatie na generatie blijven meegaan.
Supermanon en haar heldendaden zijn uiteraard alomtegenwoordig op al je connected toestellen, als TVC, in online video's, bannering en radio. Straffer nog, haar krachten reiken zelfs tot Out Of Home. Een 360° campagne in de zuivere geest van het merk.
Credits
Client (brand & contacts): Orange Belgium
Isabelle Vanden Eede, Miguel Aguza, Nathalie Moons, Oriane Saloum, Maite Delgado
Client Lead: Kaat Danneels
Account Director: Caroline Ropsy
Account Manager: Adeline André
Account Executive: Mégane Becker
Strategy Directors: Jan Govaert, Aurélie Russanowski
Brand & Campaign Strategist: Nicolas Vergauwen
Creative Director: Naïm Baddich
Creatives/concept providers: Sebastien Stevens & Bill Bilquin
Copywriters NL: Wim Corremans, Jan Denys
Copywriter FR: Philippe Dorval
Creative interns: Veda Ferdin & Mathéo Elice
Head of Art: Guilherme Nunes
Design & DTP Lead: Romaine Dhainaut
Creative Designers: Christopher Vantricht, Antoine Ghuisoland, Natacha De Nauw, Justine Depape
Creative Retoucher: Fred Dupont
Moving Images Producers: Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs
Sound Lead: Tom Garcia, Raf Debraekeleer
Sound Producer: Sarah Tanghe
Sound Engineer: Mathias Lewis, Koenraad Foesters
Sr Digital Producer: Teo Rasmerita
Web Developer: Thierry Vandermeulen
External production
Production house: Producteur Provocateur
Director: Sune Sorenson
Photographer: Lisa Dewolf
Sr Video Editor: Hans Desmet
Music film: Simon Heeger
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]