Orange sneller dan ooit met Publicis Groupe Belgium en Supermanon

Crea / News

In een nieuwe campagne benadrukt Orange de kwaliteit van zijn netwerk en zijn supersnelle verbinding. Dat is het resultaat van jarenlange investeringen en de convergentie van vaste (connected TV, homeworking, gaming, ..) en mobiele (zowel buitenshuis- als thuis-)netwerken. De operator koos er altijd voor om de grote technische woorden te vermijden, en zet die lijn ook voort. Orange geeft de voorkeur aan 'slices of life' die iedereen aanspreken, zoals dit stukje uit leven van Manon. Elk gezin telt wel een kleurrijk en innemend persoon(tje), iemand die als een soort superlijm de boel bij elkaar houdt. Enter Supermanon: een klein meisje met een heerlijk teveel aan fantasie en energie. Ze beschikt ook over superkrachten, al is dat eerder de verdienste van haar familie en de superwifi van Orange.

In deze nieuwe campagne van Publicis Groupe Belgium voor Orange zien we hoe de hele familie betrokken wordt bij het spel van de kleine Supermanon. En dankzij de kwaliteit van de Orange-diensten, die voortdurend blijven evolueren, is dat echt kinderspel. Elk gezinslid kan rekenen op een ongeëvenaarde connectiviteit om Supermanon te verbazen. Zijzelf is er daardoor van overtuigd dat ze superkrachten heeft en tovert aan supersnelheden met alle geconnecteerde toestellen die het gezin rijk is. Alles staat op een originele soundtrack die even aanstekelijk klinkt als de grote hits die generatie na generatie blijven meegaan.

Supermanon en haar heldendaden zijn uiteraard alomtegenwoordig op al je connected toestellen, als TVC, in online video's, bannering en radio. Straffer nog, haar krachten reiken zelfs tot Out Of Home. Een 360° campagne in de zuivere geest van het merk.

Credits

Client (brand & contacts): Orange Belgium

Isabelle Vanden Eede, Miguel Aguza, Nathalie Moons, Oriane Saloum, Maite Delgado

Client Lead: Kaat Danneels

Account Director: Caroline Ropsy

Account Manager: Adeline André

Account Executive: Mégane Becker

Strategy Directors: Jan Govaert, Aurélie Russanowski

Brand & Campaign Strategist: Nicolas Vergauwen

Creative Director: Naïm Baddich

Creatives/concept providers: Sebastien Stevens & Bill Bilquin

Copywriters NL: Wim Corremans, Jan Denys

Copywriter FR: Philippe Dorval

Creative interns: Veda Ferdin & Mathéo Elice

Head of Art: Guilherme Nunes

Design & DTP Lead: Romaine Dhainaut

Creative Designers: Christopher Vantricht, Antoine Ghuisoland, Natacha De Nauw, Justine Depape

Creative Retoucher: Fred Dupont

Moving Images Producers: Marc Van Buggenhout, Daan Feytongs

Sound Lead: Tom Garcia, Raf Debraekeleer

Sound Producer: Sarah Tanghe

Sound Engineer: Mathias Lewis, Koenraad Foesters

Sr Digital Producer: Teo Rasmerita

Web Developer: Thierry Vandermeulen

External production

Production house: Producteur Provocateur

Director: Sune Sorenson

Photographer: Lisa Dewolf

Sr Video Editor: Hans Desmet

Music film:  Simon Heeger