Orange zoekt talent via Tinder

tinder

Crea / News

Orange BelgiumOrange Belgium, dat onlangs voor het achtste jaar op rij verkozen werd tot Top Employer, lanceert een rekruteringscampagne via datingsite Tinder om digital natives aan te trekken.
Vanaf 21 maart zullen veel gebruikers raar opkijken wanneer ze plots een profiel van Orange onder de neus geschoven krijgen. Als ze op de vermomde vacature tikken, verschijnt een echte biografie met een paar leuke foto's. Spreekt de vacature aan, kan de gebruiker swipen om verder te gaan. Hij ontvangt dan meteen het allerleukste Tinder-bericht: It's a match! Daarna krijgt hij een privébericht om meer te weten te komen over de vacature en om te zien of er uiteindelijk ook echt een match is.
Orange BelgiumIsabel Carrion, chief people officer bij Orange Belgium: “Als bold challenger willen we niet alleen onze klanten verrassen met originele mobiele en convergente abonnementen. We willen ook het bestaande telecomlandschap door elkaar schudden door ons te onderscheiden, door een verschil te maken... ook intern. Daarom willen we digital natives aantrekken die ons kunnen helpen om de markt verder te dynamiseren. Met de lancering van deze rekruteringscampagne via datingsite Tinder willen we daar zijn waar digital natives hun tijd doorbrengen. Het is een originele manier van contact maken met mensen die niet alleen op zoek zijn naar liefde, maar misschien ook naar een nieuwe job om van te houden.”
Orange BelgiumDe rekruteringscampagne via Tinder zal een maand duren en is onderdeel van de algemene strategie van Orange om zichzelf als werkgever op de kaart te zetten. Daarnaast sluit de campagne aan op de rekruteringsfilosofie van het bedrijf, die erop gericht is nieuwe talenten op een digitale en vernieuwende manier aan te trekken, en op de doelstelling om hen een unieke en originele job te bezorgen in de snel evoluerende telecomsector.