Orbit by PUB 100% gratis voor abonnees

Media / News

Het viel te verwachten, na de drastische maatregelen die de Nationale Veiligheidsraad op vrijdag 16 oktober nam: Orbit by PUB wordt 100% digitaal. En PUB doet er nog een schepje op; Orbit by PUB 2020 wordt 100% gratis. 

Wie zich inschreef voor het live-event, blijft ingeschreven, maar zal Orbit by PUB kunnen volgen vanuit de eigen werkkamer, vanuit de keuken of vanuit het (verwarmd) tuinhuisje. PUB en The Oval Office verhoogden ook de capaciteit van digitale toegangen, zodat inschrijven voor Orbit by PUB nog steeds mogelijk is, zonder gezondheidsrisico!

Orbit by PUB is dé gelegenheid om te genieten van een uitzonderlijke week van conferenties en tips, gewijd aan transparantie in communicatie, media, reclame en marketing.

Mis deze kans niet! Vanuit uw woonkamer of kantoor, in pyjama of helemaal opgekleed, bent u welkom van maandag 19 oktober om 9 uur 's ochtends tot donderdag 22 oktober vanaf 15 uur ’s middags! De eerste 3 dagen zullen worden gehost door Kim Beyns (NGroup; deze sessie is maandagochtend 19 oktober al vlot verlopen), Nicolas Lambert (Fairtrade Belgium), die invalt voor Krist Pauwels van Choco, die helaas verstek moet geven, Wouter Boits (The Oval Office), gevolgd door dagelijkse tips van Grégory Pouy. Voor 9.30 uur bent u weer gewoon aan het werk! De afsluiting op donderdag zal een live-uitzending zijn (Orbit is het slachtoffer van zijn eigen succes, de live-zetels zijn niet meer beschikbaar) met de interventies van Anne-Clotilde Picot (Ikea), Ann De Bisschop, Nathalie Erdmanis (AG Insurance), Zehra Zayin (Special Olympics)en Florence Coppenolle (Engie).

In een wereld die schreeuwt om meer duurzaamheid en duidelijkheid kiest Orbit by PUB 2020 – de derde editie van onze conferentie over duurzame marketing en communicatie –  voluit voor het thema transparantie. Een behoefte die ook nog eens versterkt wordt door de recente coronapandemie, ook al stond dit thema al van voor de lockdown vast. Want de zoektocht naar transparantie, die is er meer dan ooit. Op industrieel én op menselijk vlak. Tout court: de wereld zou een mooiere plaats zijn als alles wat zuiverder was. Transparantie is ten slotte een van de ingrediënten voor een duurzame toekomst, en Orbit wil daar de drijvende kracht achter zijn. Maar wat wil dat juist zeggen, ‘transparantie’? Tot waar reikt dit? En welke rol heeft marketing hierin te spelen? We lieten onze sprekers al even kort aan het woord in PUB Magazine.

1, 2… MICRO AAN

Nathalie Erdmanis, director strategic marketing, branding & customer insight analytics bij AG Insurance, heeft het belang van transparantie en duurzaamheid in marketing meer dan begrepen. Volgens haar is greenwashing al lang uit den boze. “Het is een verantwoordelijkheid die ons vandaag allen aangaat. Een sociale verantwoordelijkheid. Daarom hebben we het nu over ‘meaningful marketing’ en ‘shared values’ met betrekking tot verschillende belanghebbende partijen, namelijk klanten, medewerkers, partners aandeelhouders en ‘het bedrijf’ an sich. Je moet op een verantwoordelijke en duurzame manier handelen, en er dan pas over communiceren. “Act and then Talk”. Op de waarden die AG tracht over te brengen is ze best trots: “de essentie van ons bedrijf is gebaseerd op maatschappelijke duurzaamheid op de lange termijn. Bij AG werken we al bijna 200 jaar op een professionele, ethische, duurzame en transparante manier om het leven van onze medeburgers zo goed mogelijk te ondersteunen.”

[...] U wil weten wat Anne-Clotilde Picot (Ikea), Gregory Pouy (podcast Vlan), Krist Pauwels (Choco) en Ann De Bisschop (wellbeing & HR expert) te vertellen hebben over transparantie? En dit aan de vooravond van het evenement? Duik mee de Orbit in!