
Orbit by PUB ligt achter ons... Ha, echt? Neen, natuurlijk niet. Dit was nog maar de eerste editie, niet meer dan het begin. Dit jaar ontstonden er meerdere initiatieven die rond "Meaningful Marketing" draaien en het begon met ons evenement gewijd aan verantwoorde communicatie. Tijdens Orbit by PUB publiceerden UBA en VBO een manifest dat tot doel heeft een reclamesector te creëren gebaseerd op wederzijds vertrouwen, controle en respect. Het thema van de jaarlijkse BAM-conferentie van dit jaar was ook "The Meaningfulness of Marketing".
Zoals u heeft begrepen, zal duurzame marketing ons meer en meer bezighouden! Op PUB.be en in PUB Magazine zal de redactie dit belangrijke onderwerp onderzoeken en voeden. En noteer alvast 24 oktober 2019 in uw agenda: dan vindt de tweede editie plaats van Orbit! Ondertussen kunt u nog even terugblikken op Orbit by PUB 2018 aan de hand van onderstaande video. En de 24 oktober is de Dag van de Verenigde Naties !

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





