Orbit by PUB ligt achter ons... Ha, echt? Neen, natuurlijk niet. Dit was nog maar de eerste editie, niet meer dan het begin. Dit jaar ontstonden er meerdere initiatieven die rond "Meaningful Marketing" draaien en het begon met ons evenement gewijd aan verantwoorde communicatie. Tijdens Orbit by PUB publiceerden UBA en VBO een manifest dat tot doel heeft een reclamesector te creëren gebaseerd op wederzijds vertrouwen, controle en respect. Het thema van de jaarlijkse BAM-conferentie van dit jaar was ook "The Meaningfulness of Marketing".
Zoals u heeft begrepen, zal duurzame marketing ons meer en meer bezighouden! Op PUB.be en in PUB Magazine zal de redactie dit belangrijke onderwerp onderzoeken en voeden. En noteer alvast 24 oktober 2019 in uw agenda: dan vindt de tweede editie plaats van Orbit! Ondertussen kunt u nog even terugblikken op Orbit by PUB 2018 aan de hand van onderstaande video. En de 24 oktober is de Dag van de Verenigde Naties !
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]