Otto en de lampioenen, het eerste luisterverhaal van DATS 24 en Mutant
De feesten komen eraan, een periode vol gezelligheid en samenzijn. Maar dat geldt jammer genoeg niet voor iedereen... Voor velen is het ook een periode van kilte en eenzaamheid, een groot en vaak onbegrepen begrip, zeker voor kinderen.
Daarom ontwikkelden Mutant en DATS 24, in het kader van De Warmste Week, een luisterverhaal voor kinderen van 4 tot 10 jaar waarin het thema eenzaamheid begrijpbaar en bespreekbaar wordt. Je kan het opzetten op weg naar de familiefeesten. Verschillende stemacteurs geven er het beste van zichzelf, zo kreeg Linde Merckpoel zelfs een gastrol als radiostem.
Het verhaal volgt Otto, een klein autootje dat voor de Warmste Week deur aan deur warme wafels verkoopt. Maar na talloze “nee’s” en deuren die voor zijn neus dichtslaan, voelt hij zich onbegrepen en eenzaam. Otto raakt verdwaald maar met de hulp van de lampioenen komt hij een norse oldtimer tegen en ontstaat er een onverwachte vriendschap. De ontmoeting tussen de twee auto’s laat kinderen zien dat vriendschap soms uit een onverwachte hoek komt en dat je er niet alleen voor hoeft te staan, ook al lijkt alles donker. Je kan ‘Otto & De lampioenen’ beluisteren via je favoriete podcastkanaal.
Daarnaast doet DATS 24 ook een schenking aan De Warmste Week. Wil je ook helpen? Bezoek de actiepagina van De Warmste Week en draag jouw steentje bij met een vrijblijvende gift.
Credits:
Agency: Mutant
Brand: DATS 24
Client: Tinny Roelandt, Maxim Ulin, Eva De Vriese
Business Director: Maarten De Cuyper
Creative & Strategic Director: Odin Saillé
Strategist: Jacqueline Brouwer
Creative Director: Ruben Van Maldeghem
Creative Director: Jesse Van Gysel
Creatives: Mona Demyttenaere, Charlotte Verweij
Design Director: Frank Schouwaerts
Designers: Tjen Colman, Tom Kruijzen, Sofie Gagelmans
Client Director: Innie Tran
Client Manager: Laura Naeyaert
Producer: Julie De Preter
Production hoorspel: Raygun
Writer: Philip Maes
Production print: IT Happens
Digital agency: SQLI
Media agency: Semetis
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]