Ouat zijn de Ouat the fuck sessies?

Crea / News

Ouat ProductionOuat Production ontwikkelde de 'Ouat the fuck sessies'. Dit programma, opgezet om tegemoet te komen aan de toegenomen behoefte van bedrijven om videocontent te genereren, stelt interne teams in staat om samen te werken met de teams van Ouat voor de productie van (een reeks van) video's. Deze collectieve brainstormsessies zijn nuttig en productief om te reageren op specifieke briefings van adverteerders en voor spontane prospectie bij in-house bureauklanten.

Het draait overigens goed bij Ouat Production. En in de afgelopen weken is het de afdeling Branded Video Content die veel activiteit heeft gegenereerd, licht projectmanager Carl Andry toe. Voor het bureau Gicom produceerde Ouat nieuwe afleveringen voor het formaat Like a pro van afgelopen zomer, bedoeld voor het e-magazine en de digitale kanalen van Delhaize. Voor de regie werd een beroep gedaan op Basile Vuillemin.
Nog steeds voor Gicom en eindklant Modular Lighting Instruments was er de interviewserie The Modularians met ontwerpers-designers (Michel Penneman, Marie Wynants, James Van Vossel, Lisa Lapauw) in afleveringen waarin elk van hen de relatie met licht in zijn of haar professionele activiteit toelicht. In het verlengde van de campagne "The Cult of M" die deze zomer van start ging, werd er nog een video geproduceerd om de aanwezigheid van Modular op Interieur te teasen.

Voor Tramway21 werd een reeks tutorials en content video's geproduceerd voor CBC Bank & Assurance als onderdeel van de Real Estate Point-campagne. De campagne is momenteel on air en de verschillende producties zijn zichtbaar op de sociale netwerken van CBC (en op de website van Ouat). Daarnaast was er ook een video voor VO Europe en de Europese Commissie voor de Horizon-prijs, een bonus van 3 miljoen euro die een onderzoeksteam beloont voor de ontwikkeling van een luchtzuiveringsprogramma.