
Na vier succesvolle edities in Amsterdam zal op 25 en 26 november 2015 de hoofdstad van Europa voor het eerst gastheer zijn van Packaging Innovations, een organisatie van Easyfair. Topsprekers en circa 50 bedrijven met innovatieve technieken, materialen en designs van verpakkingen en productpresentatie vormen het hart van dit b2b-event. Het event vindt plaats in Paleis 10 (Brussels Expo). Gratis voor brand owners, marketeers en designers!
Neuromarketing inzichten en verpakkingsdesign, de laatste internationale trends van intelligente verpakkingen, verpakkingsontwerp op het hoogste niveau in de competatieve luchtvaartsector, bij Packaging Innovations staat voeding voor de creatieve geest centraal in het masterclassprogramma. De volgende onderwerpen en sprekers staan onder andere klaar op 25 en 26 november aanstaande:
- Wat zegt ons brein; do’s en don’ts in verpakkingen– Martin de Munnik – Neuromarketing strateeg en auteur van De Koopknop.
- Verpakkingsontwerp op het hoogste niveau; inzichten uit de competitieve luchtvaartsector – Ariane van Mancius – Eigenaar Now New Next
- Global Packaging trends, o.a. in Intelligent Packaging – Dick de Koning en Johan Glacer - PACKZ.
- Alles is verpakking in het succesverhaal van Nespresso – Wim de Schutter – Marketing Manager Nespresso BELUX.
- Het tijdperk van Emotie is aangebroken – Filip Weymans – Director Marketing Labels and Packaging – Xeikon
Het volledige programma en tickets via de website www.packaging-innovations.be.
DIENSTHOOFD ART DIRECTOR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Art Director heb je oog voor detail en zie je ook […]
EXPERT COMMUNICATIEADVISEUR bij Stad Genk
Jobomschrijving Als Expert Communicatieadviseur ben je het eerste aanspreekpunt voor alle marketing- en […]
ART DIRECTOR bij Choco
Als Art Director sta je voor sterke creatieve concepten en prachtige designs, online […]
Project Manager - Digital Producer bij Happiness
At Happiness Anywhere / BLISS, we are looking for new talent to strengthen […]