#parentfriendly marketing is BAM Marketing Book 2019

Marketing / News

Het boek ‘#parentfriendly marketing’ van Ingrid Renders en Anne Cornut, uitgegeven door Pelckmans Pro, is door de leden van BAM en de marketing community samen uitgeroepen tot BAM Marketing Book of the Year 2019. Het boek behaalde 34% van de meer dan 2700 uitgebrachte stemmen.

Het BAM Marketing Book of the Year is een onderscheiding die jaarlijks wordt toegekend aan een marketing boek dat tijdens het afgelopen jaar door BAM werd besproken via een artikel op de website en in de nieuwsbrief van de vereniging. De selectie bevat boeken die geschreven zijn door Belgische of buitenlandse auteurs waarvan sommigen ook aan bod komen op het Marketing Congres.

Het initiatief werd gelanceerd om de BAM leden te informeren over interessante publicaties rond marketing door boekkritieken te geven, verslag uit te brengen over boekpresentaties, podcasts, interviews met de auteurs, samenvattingen te brengen van rondetafelgesprekken, enz. Tijdens de maand januari kon de hele marketing community hun favoriete marketing boek kiezen uit de BAM selectie van 10 boeken.

De auteurs van het winnende boek, Ingrid Renders en Anne Cornut zijn heel tevreden met deze bekroning: “Het is voor ons een hele eer om de titel van marketing book of the year te winnen, temeer als we naar de indrukwekkende lijst van collega-marketeers kijken. Maar heel blij dat we als frisse wind nu een podium krijgen om onze #parentfriendly boodschap te verkondigen. Gezinnen vandaag breken met tradities, het is hoog tijd dat we hen op een gepaste manier aanspreken en bereiken.”

Ter herinnering: Ingrid Renders kregen we vorig jaar nog op de sofa met Virginie Claes. Het werd een gesprek over drukke agenda’s en Maison Slash, het online magazine en marketing agency van Ingrid Renders en Anne Cornut voor een nieuwe generatie ouders.