Parijs ontdekt Universem

Communication / News

Freeimages.com / J E Oliveira

Freeimages.com / J E Oliveira

Universem, dat ondertussen 25 medewerkers omvat, heeft meer dan 10 jaar ervaring in digitale marketing en kende meer dan 40% groei per jaar in de afgelopenvier4 jaar. Dankzij de opening van een kantoor in Parijs staat Universem dichter bij zijn Franse klanten (Thalys, Mobalpa, Aircall, Sopra Banking,…).

Het doel is om de Franse ondernemingen te helpen, om zowel op b2b- als op b2c-vlak, de impact van hun investeringen in digitale marketing op internationaal niveaute meten. Daarnaast wil Universem, dankzij zijn expertise, hun klanten steunen op vlak van multilingual acquisition (SEO / Content Marketing, Digital Advertising, SEA, Social Ads) en Analytics (conversie & Customer Intelligence). Na het succes van de opening van de kantoren in Gembloux en Brussel, is dit een nieuwe en belangrijke stap in de ontwikkeling van het bedrijf, dat zich focust op operationeel advies in digitale strategie.

Voor zijn ontwikkeling in Frankrijk, baseert Universem zich op de beste senior expertise in internationale marketing, zoals uitgelegd door Gérard Aspar, lid van de Raad van Bestuur van Universem, voormalige marketing director van de Groep Saint-Gobain“Graag benadruk ik het zeer hoge niveau van professionalisme en de operationele expertise van Universem. De onderneming vormt een sterke en effectieve steuninzake aanbevelingen van maatregelen die een reële impact hebben op elke investering in digitale marketing, en dit in allerlei ondernemingen, KMO’s of grote ondernemingen, b2c of b2b.”