Parquetvinyl sponsort Tussen 4 buren met Focus Advertising

Crea / News

Focus Advertising bedacht en creëerde een televisiespot voor Parquetvinyl, één van de merken van het West-Vlaamse Lamett. Daarmee maakt Lamett ook haar debuut op televisie.

Als sponsor van het nieuwe Play4-programma ‘Tussen 4 buren’ belicht Lamett nu ook op tv de kracht van haar Parquetvinyl-gamma. "De vinylvloeren hebben niet alleen een prachtige look van hout, maar zijn bovendien ook waterbestendig, makkelijk in onderhoud én — niet onbelangrijk binnen het format — in een handomdraai te installeren."

De spot zie je niet alleen tijdens de reclameblokken op Play4, maar ook online worden de sterktes van Parquetvinyl getoond in een promotiecampagne op sociale media.

Ter herinnering: Lamett en Focus Advertising, da’s een tandem die al drie jaar vlot bolt. Het communicatiebureau stuurde de merkstrategie bij, gestoeld op een brandstory en concept: vloeren die tegen een stootje kunnen, gemaakt voor durvers. Ook de verdere marketingondersteuning, zoals het design van de website, opmaak van drukwerk, socialmediacampagnes, foto- en videografie... neemt Focus Advertising op zich.