Partena en The Reference bieden hulp in huis

Crea / News

unsplashPartena Hulp in huis vereenvoudigt het leven van hun klanten dankzij de lancering van de Hulp in huis app, samen met haar digitale partner The Reference. Het principe is eenvoudig: u bestelt een poetshulp, zij of hij poetst uw huis en wordt achteraf betaald met dienstencheques. De logistiek blijkt echter niet zo eenvoudig als het lijkt. Net daarom ontwikkelde Partena de ‘Hulp in huis’ applicatie. Het stelt Partena’s klanten in staat hun huishouden beter te plannen.
hulp in huisDe app geeft een duidelijk overzicht van de diensten die je hebt gepland voor de komende weken. Wilt u annuleren omdat u op vakantie bent? Dat kan met één klik. De mobiele applicatie stuurt ook notificaties voor speciale gebeurtenissen, zoals de verjaardag van uw poetshulp en andere feestdagen. In de sectie 'planning' kunt u een kalender raadplegen met uw geplande hulp voor de komende weken. Mocht uw schoonmaakhulp afwezig zijn, drukt u gewoon op een knop om vervanging te regelen. Het is ook mogelijk om een eenmalige extra hulp aan te vragen. Ook het bijhouden van uw voorraad dienstencheques is eenvoudig gezien u een overzicht krijgt van uw betaalde en onbetaalde afspraken. En via het tabblad 'contact' vindt u de contactgegevens van uw Partena-adviseur en kunt u onder andere feedback, klachten en foto’s delen.
De complexiteit van de ontwikkeling van de app zit hem in het feit dat het moet geconnecteerd worden met verschillende back-end systemen. Deze interne en externe back-end systemen zijn verspreid over verscheidene locaties en worden beheerd door verschillende organisaties. De oplossing werd bereikt in nauw dialoog tussen The Reference, Partena’s IT-team en andere leveranciers van Partena.