Party Animals nemen de festivaltrein
Vorig weekend zwierde Graspop zijn metalen sluizen open voor een zondvloed van heavy metal, hard rock en… regen. Het perfecte startschot voor de nieuwe festivalzomer en hét moment voor NMBS om de festivaltrein te lanceren. De campagne is van Famous en toont op kleurrijke wijze dat echte Party Animals de trein kiezen om naar de festivals te gaan. Enkel zo haal je het meest uit je festivalervaring! Want alles begint al van zodra je op de trein stapt en eindigt pas op het moment dat de trein je weer thuisbrengt.
Voor de Party Animals die nog geen festivaltickets hebben kunnen bemachtigen is er The Festival Train-game, te downloaden op www.festivaltrain.be. Diegenen die er het best in slagen om de festivaltrein in de juiste richting te sturen, maken kans op gratis tickets voor de grootste Belgische festivals.
Credits
Client: NMBS
Client contacts: Jean-Pierre Havelange, Jessica Pierrard, Christophe Schaukens
Agency: FAMOUS
CD: Katrien Bottez
CD: Laurent Dochy
Online strategy : Jonathan Detavernier
Creative Team: Michiel Keser, Co Prins, Olivier Maquenne, Steven Janssens, Chiara Scherpereel, Diederik Jeangout, Luc Shih
Illustrator print: Yago Partal
Design: Ken Wuytac
Illustrator game : Kristof Luyckx
Development: David Viaene, Kevin Peters
Application: Fishing Cactus
Project leader: Annick Danckers, Bart De Bock
Brand Leader: Naïké Van Hulle