Party Animals nemen de festivaltrein

NMBS_Festival_Train

Crea / News

NMBS_Festival_TrainVorig weekend zwierde Graspop zijn metalen sluizen open voor een zondvloed van heavy metal, hard rock en… regen. Het perfecte startschot voor de nieuwe festivalzomer en hét moment voor NMBS om de festivaltrein te lanceren. De campagne is van Famous en toont op kleurrijke wijze dat echte Party Animals de trein kiezen om naar de festivals te gaan. Enkel zo haal je het meest uit je festivalervaring! Want alles begint al van zodra je op de trein stapt en eindigt pas op het moment dat de trein je weer thuisbrengt.

NMBS_Festival_Train

Voor de Party Animals die nog geen festivaltickets hebben kunnen bemachtigen is er The Festival Train-game, te downloaden op www.festivaltrain.be. Diegenen die er het best in slagen om de festivaltrein in de juiste richting te sturen, maken kans op gratis tickets voor de grootste Belgische festivals.

NMBS_Festival_Train

Credits

Client: NMBS

Client contacts: Jean-Pierre Havelange, Jessica Pierrard, Christophe Schaukens

Agency: FAMOUS

CD: Katrien Bottez

CD: Laurent Dochy

Online strategy : Jonathan Detavernier

Creative Team: Michiel Keser, Co Prins, Olivier Maquenne, Steven Janssens, Chiara Scherpereel, Diederik Jeangout, Luc Shih

Illustrator print: Yago Partal

Design: Ken Wuytac

Illustrator game : Kristof Luyckx

Development: David Viaene, Kevin Peters

Application: Fishing Cactus

Project leader: Annick Danckers, Bart De Bock

Brand Leader: Naïké Van Hulle