Pascale Delval volgt Jean Pierre Cremers op bij Silver & Copper

News / People

Jean Pierre Cremers heeft besloten het Brusselse bureau Silver&Copper, waar hij bijna 4 jaar managing partner was, te verlaten. Samen met Didier Vanden Brande, creatief directeur, hebben ze gewerkt aan succesvolle campagnes voor de historische klanten van het bureau (Nostalgie, UBA, Vlam,...), maar ook aan de acquisitie van nieuwe klanten zoals Crosscall, JDE, Brasseries du Bocq, Pineau des Charentes,...

Pascale Delval (foto boven), die een lange carrière achter de rug heeft bij zowel agentschappen als adverteerders (Publicis Groep, Carrefour, DDB, AIR, ...), neemt de commerciële leiding van het bureau over met de ambitie om een nieuwe teamdynamiek en een meer gericht new business-beleid te creëren. Jean Pierre Cremers legt uit dat hij zijn activiteiten opnieuw wil toespitsen op marketing- en communicatieadvies. Hij kwam in 2018 bij Silver&Copper om het expertisebereik van het bureau verder uit te bouwen. Dit heeft geleid tot de oprichting van Le Label, een ecosysteem van externe experts die "on demand" worden geactiveerd en die Silver&Copper in staat hebben gesteld zijn competentie op het gebied van digital, content, activatie, enz. te demonstreren. Nu is voor hem de tijd gekomen om op een meer persoonlijke manier naar de toekomst te kijken, om het beste te halen uit 25 jaar interdisciplinaire ervaring (merkenbouw, media) ten dienste van merken voor missies op middellange en lange termijn.

Jean Pierre Cremers