AdSomeNoise ontwierp een trio koffiekoppen, die men verkoopt ten voordele van Fund Belgian Music. Waarom? Je neemt waarschijnlijk je zoveelste koffiepauze van de dag op dit moment. Begrijpelijk. Het voorbije jaar was een achtbaan van emoties. Welkom bij de nieuwe communicatiestandaard — vast achter een scherm. Geïrriteerde oogrollen, slechte internetverbinding en miscommunicatie alom. En verdorie, waarom staat die microfoon toch altijd op mute? AdSomeNoise start daarom een campagne die wat verlichting biedt: jouw passief agressieve gedachten op een koffiekop. Verwarde blikken en geniepige lachjes gegarandeerd. Bovendien gaat de winst zoals gezegd integraal naar Fund Belgian Music.
Koop de koffiekoppen hier: passive-aggressive-mugs.com
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]