Paul Baeck en Benoît Crochelet naar Voted Product
De onderneming Voted Product of the Year Worldwide, onder leiding van ceo Philippe Gelder, nam in 2016 de wereldwijde licentie ‘Elu Produit de l’Année’ in Frankrijk over en realiseerde hierdoor een aanwezigheid in een veertigtal landen. Meerdere expansie projecten werden inmiddels opgezet. Om deze expansie mede te ondersteunen, werd beslist over te gaan tot het aantrekken van seniormedewerkers voor de verdere ontwikkeling, in het bijzonder voor wat betreft “data centricity”, in goede banen te leiden. Paul Baeck en Benoît Crochelet versterken het managementteam dat al bestaat uit Katia Van Eecke (international sales) en Dory Kfoury (cto).
Paul Baeck begon zijn loopbaan als financial controler bij Peaudouce, vooraleer de leiding over te nemen van Midas. Daarna ontwikkelde hij The Phone House tot een belangrijke speler op de telecommarkt. In 2008 werd Paul Baeck chief commercial officer bij Mobistar (Orange). Alvorens zich bij Voted Product of the Year te vervoegen was hij verantwoordelijk voor diverse opdrachten ten gunste van een grote retailer en spendeerde hij twee jaar als ceo van Fountain in Frankrijk en de Benelux.
Benoît Crochelet wordt chief marketing officer van de groep Voted Product of the Year Worldwide. Hieraan voorafgaand was hij directeur communicatie van BBL/ING tot 2001, waarna hij zich gedurende 15 jaren mocht wijden aan de ontwikkeling van het merk Electrabel (Engie). Crochelet was eveneens ondervoorzitter van de UBA (Belgische organisatie van en voor merken).
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]