Paul Popelier nieuwe creative director Design is Dead

Paul Popelier is sinds begin oktober de nieuwe creative director van Design is Dead. Hij vervangt er het duo Bouke Zoete en Bart Lommelen.
Paul Popelier startte zijn carrière in de jaren negentig bij het toenmalige LDV om vervolgens als freelancer aan de slag te gaan voor bureaus als Mortierbrigade, Famous, TBWA en Boondoggle. Vier jaar geleden nam hij de creatieve directie van Dallas Antwerp voor zijn rekening om nu - na een sabbatical van een half jaar - verantwoordelijk te worden voor de creatieve output van Design is Dead.
Er wacht hem daar meer dan voldoende werk. Het Antwerpse bureau breidde recent zijn klantenportfolio uit met Goed Gevoel en Aquafin en blijft ondertussen aan de slag voor onder meer Auping, Come a casa, Puratos, Jules Destrooper, Ter Beke, Ann Demeulemeester en Haider Ackermann.
Paul Popelier kijkt naar eigen zeggen uit naar zijn nieuwe job: "Design is Dead is een bijzonder sympathiek agentschap met heel getalenteerde mensen. Bovendien spreekt hun digital design heritage mij heel erg aan. En nog een bovendien: het logo van Design is Dead is een boksbeugel. Da's meteen een prima leidraad voor de creatieve standaard."
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]