Paul Popelier, sinds 2012 creative director bij Dallas, heeft besloten het Antwerpse bureau te verlaten. "Na een kleine vier jaar Dallas en een dikke twintig jaar in de sector lijkt het mij een goed idee om even wat afstand te nemen en na te denken over wat ik de volgende twintig jaar wil doen."
Paul Popelier startte zijn carrière in de jaren negentig en verzamelde sindsdien tal van nationale en internationale prijzen. Hij werkte eerst bij het toenmalige LDV en vervolgens als freelancer voor bureaus als Mortierbrigade, Famous, TBWA en Boondoggle. In 2012 nam hij aan de zijde van Stijn Gansemans de creatieve directie van Dallas voor zijn rekening, om daar nu dus terug te vertrekken. Onder de beste verstandhouding trouwens. "Ik ben Stijn nog altijd dankbaar dat hij mij vier jaar geleden gevraagd heeft om bij Dallas te komen werken. Het is een boeiende en leerrijke periode geweest en ik laat er bijzonder sympathieke en talentvolle collega's achter."
Paul Popelier blijft nog tot eind februari op post. "Ik weet het, het is een cliché, maar het creatieve en strategische speelveld is nog nooit zo groot geweest. Boeiende tijden dus, en ik ben heel benieuwd waar ik binnen een paar maanden in dat speelveld sta."