Paul Vanneste nieuwe CEO the AIM

PaulVanneste-02

News

PaulVanneste-01

2015  was een bewogen jaar voor het Aalterse internetmarketingbureau  the AIM. Zo verlieten enkele mensen het bedrijf. Vandaag staan alle neuzen opnieuw in dezelfde richting binnen de organisatie dankzij een nieuwe kapitein. Paul Vanneste, telg van de bekende Vanneste-familie en medezaakvoerder bij Vanneste Motors, neemt de rol van CEO bij the AIM (Unified Marketing Group) op zich en brengt direct een verfrissende aanpak en visie mee. Paul Vanneste: "Ik wil scherpstellen op een persoonlijke dienstverlening. De internetmarketingsector is verzadigd met voorverpakte producten zonder een gezicht. Ook wij kunnen websites bouwen vanop een template en een kant-en-klare mailtool aanbieden als het snel moet gaan, maar we geven die wel steeds een eigen identiteit die perfect aansluit bij het DNA van onze klant. We beginnen met een internetmarketingplan. Dat plan bestaat uit een uitgekiende, innovatieve digitale strategie waarop de klant drie jaar lang kan steunen. Vervolgens gieten we dat in een totaalpakket van diensten en producten. We kunnen daar heel ver in gaan, maar we stemmen altijd af op wat de klant wil. En om dat te weten, stappen we in onze auto en gaan we naar de mensen toe. Om hen en hun werkomgeving te leren kennen. En in onze portefeuille hebben we kleine kmo’s, grote bedrijven en alles daartussen."