Paulien Damiaens

New kids in town

"Hi, ik ben Paulien en ik ben een social media addict. Ik ben altijd op de hoogte van de laatste online trends en vind het geweldig om merken te helpen groeien hierin. Maar naast deze passie, ben ik ook een enorme foodie! Mijn must-visit lijst van foodspots wordt met de week langer. Ik hou ervan om nieuwe smaken en concepten te ontdekken. En met Pubmarket! die een verscheidenheid aan Foodservice-klanten heeft, was dit dé perfecte match voor mij.

Na twee leerrijke corona jaren in de marketingwereld van auto’s te hebben gewerkt, was ik toe aan een nieuw avontuur.. En daar kwam Pubmarket! Niet onbekend, aangezien ik al eerder met hen samenwerkte voor een killer campagne. De ‘Work hard, play hard’-cultuur was exact wat ik nodig had in een job. Ze zijn een agency dat weet hoe ze de koppen bij elkaar moeten steken om de beste resultaten te behalen, maar hechten ook belang aan de dagelijkse gezamenlijke lunch aan de lange tafel.

Als fulltime levensgenieter, koos ik op mijn 18e voor de brede opleiding KMO-Management. Hier werd ik geïntrigeerd door de magie van Marketing, vandaar dat ik nog een banaba Digitale Marketing volgde. Tijdens enkele stages merkte ik al snel dat ik graag mijn eigen visuals wilde creëren. Met een sterke interesse in design, voelden mijn ouders het na vier jaar al aankomen; “Ik wil nog een bijkomende opleiding Grafisch Vormgeving volgen”.

Ondertussen voel ik me helemaal thuis in de Pubmarket!-familie. Waar ik zowel online campagnes kan uitwerken, als mijn grafische skills kan inzetten. Elke dag gaan we volle gas, leer ik iets nieuws bij en ontdek ik nieuwe snoepjes 