Pavlov Branding wil merken verleiden

Pavlov

Communication / News

Pavlov

Pavlov Branding is een nieuw bureau gespecialiseerd in merkstrategie, geleid door Stef Verbeeck en Michaël Verbeeck, twee broers die hun krachten en jarenlange ervaring in branding en communicatie voortaan bundelen om bedrijven en overheden te helpen in het bepalen van de strategie, positionering en creatieve vertaling van hun merk.

Stef kan intussen beroep doen op 15 jaar ervaring als zelfstandig merkstrateeg, de meeste daarvan als eigenaar van zijn eigen bureaus. Hij is auteur van verschillende boeken over personal branding en een veelgevraagd keynote speaker. Michaël verdiende zijn strepen als adviseur bij verschillende bureaus, waar hij een rol als communicatiestrateeg combineerde met een expertise in online en sociale media marketing.

Marketing en branding zijn voor veel bedrijven complexer geworden dan nodig is. Daarom gelooft het nieuwe agentschap in een pragmatische, maar tevens sterk onderbouwde aanpak die vertrekt vanuit inherente merkwaarden en deze vertaalt naar de praktijk. Pavlov spitst zich toe op de niche van de merkstrategie, merkontwikkeling en merkbeleving aan de hand van concrete adviezen waarmee klanten - van kleine start-ups tot multinationals en overheden - meteen aan de slag kunnen om hun merk te verbeteren en de perceptie bij de doelgroepen bij te sturen. Door te focussen op elementen als emotie, beleving, imago en vormgeving, wordt een maximale impact gerealiseerd bij de relevante stakeholders. Pavlov Branding zal zich vestigen in Gent en in Antwerpen.