Pebble Media versterkt sales focus met nieuw talent

News / People

Jasmien Roelandts

Jasmien Roelandts


In het aanbod van Pebble Media werd besloten om de sales focus op enkele specifieke gebieden te versterken, zoals onder andere de mediabureaus, Spotify en LinkedIn. Dit met de komst van enkele (nieuwe) medewerkers.
Laura Varga

Laura Varga


Om de mediabureaus beter te begeleiden in hun zoektocht naar de beste digitale oplossingen vervoegde Jasmien Roelandts zich begin mei bij het team van account managers bij Pebble Media. Sinds iets meer dan een jaar vertegenwoordigt Pebble Media ook Spotify in de Belgische markt. In die tijd heeft Spotify een commerciële versnelling gekend en werd het een love brand bij zowel gebruikers als vele adverteerders. Om het succes van Spotify in de Belgsiche markt nog verder uit te bouwen, zal Laura Varga het Spotify team bij Pebble Media versterken.  Ze was voordien verantwoordelijk voor de begeleiding van bureaus bij de invulling van hun digitale communicatiedoelstellingen.
Leen Vloemans

Leen Vloemans


Leen Vloemans maakte op haar beurt al een tijdje deel uit van het Pebble Media team op interim basis, maar is er sinds maart in vaste dienst als client solutions manager. Door administratieve flows duidelijk uit te tekenen en deze secuur uit te voeren werd de transitie van het LinkedIn sales model in de Belgische markt in goede banen geleid. Dit droeg in grote mate bij aan het winnen van de ‘Demanding Excellence Award’ op de LinkedIn EMEA & LATAM Partner Connect event vorige maand, waarbij LinkedIn Pebble Media bekroonde voor de positieve attitude om in volle omschakeling adverteerders optimaal te begeleiden in hun communicatienoden.