Pernod Ricard, Nestlé en Heineken winnen Teads Award Grand Prix

Mediaplatform Teads maakte op 29 juni de winnaars bekend van zijn eerste Teads Awards Grand Prix. Die werden beoordeeld door een panel marketeers en bekronen het beste op het gebied van mobiele creativiteit van over de hele wereld. De awards werden verdeeld over drie categorieën: Best Optimized Display, Best Optimized Video en Best Atelier Teads Studio. Drie merken gingen naar huis met een eerste plaats.
Pernod Ricard, goud in de categorie Best Optimized Display
Nestlé, goud in de categorie Best Optimized Video
Heineken, goud in de categorie Best Atelier Teads Studio
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]