Na een strategische competitie heeft Nestlé Waters zijn contract met Secondfloor verlengd. Dat bureau ging al de afgelopen drie jaar over het budget van Perrier. Het zal de internationale campagnes van dat merk voor de plaatselijke markt aanpassen. Daarnaast voorzit het een activerend en evenementenverhaal. Tot slot schakelt het pr en sociale media meer in.
Olivier Bialek, managing director van Secondfloor, is vanzelfsprekend blij met de verlenging van zijn contract. "We zijn zeer trots om onze samenwerking met Perrier te kunnen verderzetten," verklaart hij.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]