Na een strategische competitie heeft Nestlé Waters zijn contract met Secondfloor verlengd. Dat bureau ging al de afgelopen drie jaar over het budget van Perrier. Het zal de internationale campagnes van dat merk voor de plaatselijke markt aanpassen. Daarnaast voorzit het een activerend en evenementenverhaal. Tot slot schakelt het pr en sociale media meer in.
Olivier Bialek, managing director van Secondfloor, is vanzelfsprekend blij met de verlenging van zijn contract. "We zijn zeer trots om onze samenwerking met Perrier te kunnen verderzetten," verklaart hij.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]