
Consumenten ontvangen, afhankelijk van hun situatie, een van de vijf extravagante filmpjes op hun smartphone. Deze spelen in op het moment van verveling dat ze dan beleven. De ‘held’ uit de filmpjes bevinden zich telkens in een saaie, irriterende of banale situatie die op dat specifieke moment zeer herkenbaar is voor de betrokken consument. Via het filmpje beleeft deze laatste een extravagante en ludieke situatie die het moment van verveling in de file, aan de trein- of metrohalte, in de saaie vergadering, bij het wachten op vrienden of in de wachtrij aan de kassa doorprikt.
Ook via social media, platformen zoals Spotify of Uber Eats en verscheidene websites krijgen consumenten voorts leuke foto’s en informatie, zoals een playlist of een gratis wificode, op het moment dat ze er actief op zijn.
Op verschillende momenten gedurende de campagne is #SAYNOTOORDINARY ook live aanwezig met buitengewone stunts in het straatbeeld tijdens verkeersopstoppingen, op drukke momenten in de supermarkt, tijdens vergaderingen in kantoren, bij wachtende mensen in bars en restaurants en tijdens de spits in de metro.
“Deze campagne weerspiegelt het nieuwe merkimago en kadert in de verjongingsstrategie van Perrier als een water dat een nieuwe generatie consumenten uitdaagt om resoluut te kiezen voor buitengewone momenten. De doelgroep van millennials is steeds op zoek naar nieuwe prikkels en kicks maar ontsnapt natuurlijk niet aan de dagelijkse banaliteit waartegen Perrier de remedie bij uitstek wil zijn,” zegt Fabienne Scheyvaerts, senior brand manager bij Nestlé Waters.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]