Perrier verveelt nooit


Consumenten ontvangen, afhankelijk van hun situatie, een van de vijf extravagante filmpjes op hun smartphone. Deze spelen in op het moment van verveling dat ze dan beleven. De ‘held’ uit de filmpjes bevinden zich telkens in een saaie, irriterende of banale situatie die op dat specifieke moment zeer herkenbaar is voor de betrokken consument. Via het filmpje beleeft deze laatste een extravagante en ludieke situatie die het moment van verveling in de file, aan de trein- of metrohalte, in de saaie vergadering, bij het wachten op vrienden of in de wachtrij aan de kassa doorprikt.
Ook via social media, platformen zoals Spotify of Uber Eats en verscheidene websites krijgen consumenten voorts leuke foto’s en informatie, zoals een playlist of een gratis wificode, op het moment dat ze er actief op zijn.
Op verschillende momenten gedurende de campagne is #SAYNOTOORDINARY ook live aanwezig met buitengewone stunts in het straatbeeld tijdens verkeersopstoppingen, op drukke momenten in de supermarkt, tijdens vergaderingen in kantoren, bij wachtende mensen in bars en restaurants en tijdens de spits in de metro.
“Deze campagne weerspiegelt het nieuwe merkimago en kadert in de verjongingsstrategie van Perrier als een water dat een nieuwe generatie consumenten uitdaagt om resoluut te kiezen voor buitengewone momenten. De doelgroep van millennials is steeds op zoek naar nieuwe prikkels en kicks maar ontsnapt natuurlijk niet aan de dagelijkse banaliteit waartegen Perrier de remedie bij uitstek wil zijn,” zegt Fabienne Scheyvaerts, senior brand manager bij Nestlé Waters.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]