Marketing Effectiveness – Getting the balance right in 2019 – was het onderwerp van het namiddagseminarie op 5/2 van BAM en BVAM (Belgische Vereniging van Audiovisuele Media). Met de Britse marketing consultant Peter Field en Wim Vermeulenstonden er twee gerenommeerde sprekers op het programma. Field onderzoekt al jaren de link tussen de creativiteit van een reclamecampagne en het effect ervan. Vermeulen is Directeur Strategie en Innovatie bij Dentsu Aegis Network en auteur van het boek ‘Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow’. MediaSpecs bracht de twee samen voor een dubbelinterview. Op het menu: de toekomst van marketing. Klik hier voor dat dubbelinterview.


Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





