Marketing Effectiveness – Getting the balance right in 2019 – was het onderwerp van het namiddagseminarie op 5/2 van BAM en BVAM (Belgische Vereniging van Audiovisuele Media). Met de Britse marketing consultant Peter Field en Wim Vermeulenstonden er twee gerenommeerde sprekers op het programma. Field onderzoekt al jaren de link tussen de creativiteit van een reclamecampagne en het effect ervan. Vermeulen is Directeur Strategie en Innovatie bij Dentsu Aegis Network en auteur van het boek ‘Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow’. MediaSpecs bracht de twee samen voor een dubbelinterview. Op het menu: de toekomst van marketing. Klik hier voor dat dubbelinterview.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]