Marketing Effectiveness – Getting the balance right in 2019 – was het onderwerp van het namiddagseminarie op 5/2 van BAM en BVAM (Belgische Vereniging van Audiovisuele Media). Met de Britse marketing consultant Peter Field en Wim Vermeulenstonden er twee gerenommeerde sprekers op het programma. Field onderzoekt al jaren de link tussen de creativiteit van een reclamecampagne en het effect ervan. Vermeulen is Directeur Strategie en Innovatie bij Dentsu Aegis Network en auteur van het boek ‘Marketing for the Mad (Wo)Men of Tomorrow’. MediaSpecs bracht de twee samen voor een dubbelinterview. Op het menu: de toekomst van marketing. Klik hier voor dat dubbelinterview.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]