Bas De Hooghe krijgt als creative director bij SUPERMACHINE de sidekick waar hij al een poos naar op zoek was. Peter Lissens wordt het nieuwste - of het oudste, ‘t is maar hoe je het bekijkt - wieltje in het raderwerk van het Gentse bureau dat werk levert voor de Persgroep, bpost, Stad Gent, Coca-Cola Enterprise en Disney. Bas De Hooghe: "Met Peter halen we 25 jaar ervaring en een dus een pak maturiteit binnen. Een bedreven rot in een stal vol jong geweld. Een combinatie die SUPERMACHINE zal helpen om zich in de toekomst nog sterker te profileren als creatief agency. Als zijn hart het uithoudt, natuurlijk…"
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]