Peter Lissens co-creative director SUPERMACHINE

Peter Lissens

News

Peter LissensBas De Hooghe krijgt als creative director bij SUPERMACHINE de sidekick waar hij al een poos naar op zoek was. Peter Lissens wordt het nieuwste - of het oudste, ‘t is maar hoe je het bekijkt - wieltje in het raderwerk van het Gentse bureau dat werk levert voor de Persgroep, bpost, Stad Gent, Coca-Cola Enterprise en Disney. Bas De Hooghe: "Met Peter halen we 25 jaar ervaring en een dus een pak maturiteit binnen. Een bedreven rot in een stal vol jong geweld. Een combinatie die SUPERMACHINE zal helpen om zich in de toekomst nog sterker te profileren als creatief agency. Als zijn hart het uithoudt, natuurlijk…"

Peter Lissens werkte eerder bij TBWA, LDV, Germaine en Leitmotiv, voor klanten als Eurostar, Playstation, Telenet, Groen!, De Tijd, Bobbejaanland, Vlaamse Havens, Vlam, Uitinvlaanderen.be, BIVV, WWF, Handicap International, Think Pink, Protos, Universal Music, Sony, Renault, Toyota en Volvo. Hij zal zich bij SUPERMACHINE - dat deel uitmaakt van het &KOO-netwerk - bezighouden met creatieve strategie en samen met Bas De Hooghe het creatieve team aansturen als co-creative director.